Your Logo Here

Αρχική Πληροφορίες | Επικοινωνία | Υπηρεσίες 

getting started
about us
catalog

specific instructions 

 

 

                            Υπηρεσία κρατήσεων και online συναλλαγών

On line το μέλλον στις κρατήσεις των ξενοδοχείων

 Tο μοντέλο των on line κρατήσεων σε ξενοδοχεία δεν δείχνει να έχει γίνει ακόμη αποδεκτό στην Ελλάδα, όπου η συγκεκριμένη αγορά μοιάζει να βρίσκεται σε εμβρυακό στάδιο. Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, η αίσθηση στην ελληνική τουριστική αγορά είναι ότι το ποσοστό των κρατήσεων που γίνεται στα ξενοδοχεία της χώρας μας μέσω του Internet είναι εξαιρετικά χαμηλό και δεν αποκλείεται να είναι ακόμη και κάτω από... 1%. Πάντως, θα πρέπει να σημειωθεί ότι έχουν ξεκινήσει ορισμένες προσπάθειες τόσο από πρακτορεία όσο και από ενώσεις ξενοδόχων και μεμονωμένες ξενοδοχειακές μονάδες προς αυτή την κατεύθυνση.

Όμως, είναι προφανές ότι ακόμη βρισκόμαστε στα πρώτα βήματα,ενώ ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα είναι ότι οι Έλληνες χρήστες είναι σχετικά επιφυλακτικοί όσον είναι σχετικά επιφυλακτικοί όσον αφορά το θέμα της χρήσης της πιστωτικής τους κάρτας στο Internet Παράλληλα, ένας εξαιρετικά μεγάλος αριθμός ξενοδοχείων διαθέτει τη δική του ιστοσελίδα, ενώ επιπλέον υπάρχουν και αρκετοί on line κατάλογοι με λίστες ξενοδοχείων σε ολόκληρη την Ελλάδα, όπου ο επισκέπτης μπορεί να βρει στοιχεία επικοινωνίας με το ξενοδοχείο, τις υπηρεσίες του οποίου ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει.

 Πρίν λίγες μέρες δημοσιεύτηκε μια ιστορική ανακοίνωση από τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης: «Οι καταναλωτές πλέον προτιμούν να κάνουν κράτηση σε Ξενοδοχείο online από όλους τους άλλους δυνατούς (offline) τρόπους!» (Πηγή -Keynote Systems Inc. www.keynote.com).Τα ποσοστά που προέκυψαν από την έρευνα είναι χαρακτηριστικά, καθώς πλέον το 67% των κρατήσεων σης ΗΠΑ γίνονται με online τρόπους σε σχέση με το 57% που γίνονται από το τηλέφωνο και μόνο το 16% που επισκέπτονται τα πρακτορεία ταξιδιών για τις κρατήσεις τους. Μόλις το 2003 αυτά τα ποσοστά ήταν τελείως διαφορετικά με το 63% να εμπιστεύονται τις τηλεφωνικές κρατήσεις ενώ μόνο το 50% εμπιστευόταν κάποιον online τρόπο. Τα Kpllnpia. Παρά την αλλαγή στο «κανάλι», η τιμή εξακολουθεί να είναι το σημαντικότερο κριτήριο επιλογής ξενοδοχείου με ποσοστό 61%. Η δυνατότητα σύγκρισης τιμών θεωρείται πολύ σημαντικό κριτήριο με ποσοστό 46% και τρίτο κριτήριο έρχεται η ποικιλία στην επιλογή ξενοδοχείου και υπηρεσιών με ποσοστό 33%. Αυτά τα στοιχεία εξηγούν σε μεγάλο βαθμό τη στροφή προς τις ηλεκτρονικές κρατήσεις, καθώς εκεί δίνεται η δυνατότητα στον καταναλωτή όχι μόνο να ικανοποιεί και τα 3 αυτά κριτήρια, αλλά και να έχει τον απόλυτο έλεγχο των κινήσεων του.

Φυσικά αυτά τα στοιχεία μπορεί να εκπλήσσουν πολύ κόσμο. Άλλους γιατί δεν είχαν προβλέψει αυτή τη στροφή στις ηλεκτρονικές κρατήσεις και άλλους γιατί δεν περίμεναν να γίνει τόσο γρήγορα! Έτσι, εντελώς ξαφνικά, το ενδιαφέρον για τις ηλεκτρονικές κρατήσεις φούντωσε.

Μέχρι τώρα, όλοι πιστεύαμε ότι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις είναι καλές και χρήσιμες, αλλά τα υπόλοιπα μέσα ξεπερνούσαν κατά πολύ αυτή τη σχετικά νέα ηλεκτρονική οντότητα: To Internet. Η μεταστροφή. Φαίνεται όμως ότι τα πράγματα αλλάζουν και αλλάζουν πολύ γρήγορα! Μεγάλο ρόλο σε αυτή τη μεγάλη στροφή στις ηλεκτρονικές κρατήσεις έχουν μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων καθώς επιτέλους αντιμετώπισαν σοβαρά το Internet.

Μόλις τρία χρόνια νωρίτερα, εταιρείες άλλων κλάδων είχαν την πρωτοπορία στη χρήση του Internet ως μέσου κρατήσεων. Πολλοί όμως έξυπνοι ειδικοί στο Marketing σε αυτές τις μεγάλες αλυσίδες έχουν φροντίσει να το αλλάξουν αυτό.

 Το επόμενο μεγάλο βήμα από τις αλυσίδες θα είναι να αλλάξουν γνώμη και να επιτρέπουν, ίσως ακόμα και να παροτρύνουν, τα ξενοδοχεία να αποκτήσουν τους να αποκτήσουν τις δικές τους ιστοσελίδες (web sites) με την προϋπόθεση η ότι θα χρησιμοποιήσουν τη μηχανή κρατήσεων της αλυσίδας (franchise booking engine). Σε τελική ανάλυση, δε χρειάζεται να υπάρχει ξεχωριστή μηχανή κρατήσεων. Η συλλογή στοιχείων θα  ήταν το κύριο όφελος από αυτήν την πολιτική αλλά η εμπειρία δείχνει ότι πολύ λίγα ξενοδοχεία το αξιοποίησαν ποτέ αυτό. Τα τμήματα Marketing των αλυσίδων το μελετούν καθώς δεν υπάρχει, στην ουσία, κανένας λόγος να διατηρούν ξεχωριστή booking engine. Και τότε, μια πραγματική σύμπραξη θα γεννηθεί! Οι αλυσίδες αντιμετώπιζαν ιδιαίτερα νευρικά την πιθανότητα τα ξενοδοχεία τους να έχουν δικά τους web-sites. Η πιθανή έλλειψη ελέγχου των τιμών ήταν μια τρομακτική προοπτική, καθώς οι ανεξάρτητες μηχανές κρατήσεων μπορεί να υπονομεύσουν τις προσπάθειες μιας αλυσίδας. Επιτρέποντας και ενθαρρύνοντας την ύπαρξη ξεχωριστών websites, τα οποία όμως χρησιμοποιούν τη μηχανή κρατήσεων της αλυσίδας δίνεται ουσιαστική ώθηση στις ηλεκτρονικές κρατήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, ένα ξενοδοχείο μπορεί να εκμεταλλευτεί όχι μόνο τη δημοτικότητα του ονόματος του αλλά να αξιοποιήσει  και την αποδοτικότητα των μηχανών αναζήτησης που υπάρχουν. Το γεγονός παραμένει ότι οι περισσότερες αναζητήσεις Ξενοδοχείων γίνονται με βασικό κριτήριο την τοποθεσία (location-driven). Οι αλυσίδες λοιπόν θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν πολλά και να μη χάσουν τίποτα. Αποκτούν τη δυνατότητα να ελέγχουν πλήρως τις ηλεκτρονικές κρατήσεις!

Η σχέση κόστους-απόδοσης.

Εξάλλου, το Internet ώς εργαλείο marketing είναι ο αναμφισβήτητος παγκόσμιος πρωταθλητής με την καλύτερη σχέση κόστους προς απόδοση.

Με μερικές εκατοντάδες ευρώ μπορεί κανείς να προβάλει το προϊόν του σε εκατομμύρια ταξιδιώτες (και πιθανούς πελάτες)!

Τι σας προσφέρουμε.

Έχετε τουριστική ή ξενοδοχειακή επιχείρηση τότε  σίγουρα το ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό γραφείο etravel.gr που περιέχει τον  online  κατάλογο ξενοδοχείων μαζί με το portal  e-travels.gr και  το δίκτυο των 50 τουριστικών εταιρικών μας web sites  σίγουρα θα σας ενδιαφέρει. Έχοντας κάθε χρόνο περισσότερες από 800.000 επισκέψεων και συνεπώς υποψηφίων πελατών, κορυφαίες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης  θα σας βοηθήσουν να προβληθείτε παγκοσμίως και αυτό θα σας αποφέρει επιπλέον εν δυνάμει πελάτες  και αύξηση στον κύκλο εργασιών πέρα από τα παραδοσιακά τουριστικά γραφεία ή τους tour operators.

Εμείς αφήνουμε τα αποτελέσματά μας να μιλήσουν για μας...πληροφορίες

 

copyright 2006  Ελληνικές online κρατήσεις ξενοδοχείων

 

 

 

 

online κρατήσεις ξενοδοχείων, online reservation, online ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, ηλεκτρονικό εμπόριο, e commerce, προώθηση στο internet, internet marketing, free templates, online reservation, online ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, online κρατήσεις ξενοδοχείων, online reservation, online ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, ηλεκτρονικό εμπόριο, e commerce, προώθηση στο internet, internet marketing, free templates, online reservation, online ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

online κρατήσεις ξενοδοχείων, online κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατήσεις ξενοδοχείων on line reservation KRATHSEIS , ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, online κρατήσεις ξενοδοχείων, online κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατήσεις ξενοδοχείων on line reservation KRATHSEIS , ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, nline κρατήσεις ξενοδοχείων, online κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατήσεις ξενοδοχείων on line reservation KRATHSEIS , ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, online κρατήσεις ξενοδοχείων, online κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατήσεις ξενοδοχείων on line reservation KRATHSEIS , ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, nline κρατήσεις ξενοδοχείων, online κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατήσεις ξενοδοχείων on line reservation KRATHSEIS , ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, online κρατήσεις ξενοδοχείων, online κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατήσεις ξενοδοχείων on line reservation KRATHSEIS , ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, nline κρατήσεις ξενοδοχείων, online κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατήσεις ξενοδοχείων on line reservation KRATHSEIS , ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ, online κρατήσεις ξενοδοχείων, online κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατησεις ξενοδοχειων, ονλινε κρατήσεις ξενοδοχείων on line reservation KRATHSEIS , ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ  ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ

internet services, internet marketing, e commerce, ηλεκτρονικό εμπόριο, προώθηση στο internet, διαφήμιση στο internet, free templates, on line υπηρεσίες, κατασκευές site, κατασκευές ιστιοσελίδων, internetservices.gr. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, INTERNET,

internet services, internet marketing, e commerce, ηλεκτρονικό εμπόριο, προώθηση στο internet, διαφήμιση στο internet, free templates, on line υπηρεσίες, κατασκευές site, κατασκευές ιστιοσελίδων, internetservices.gr. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, INTERNET

,

internet services, internet marketing, e commerce, ηλεκτρονικό εμπόριο, προώθηση στο internet, διαφήμιση στο internet, free templates, on line υπηρεσίες, κατασκευές site, κατασκευές ιστιοσελίδων, internetservices.gr. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, INTERNET