ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Σαρή 2, Χανιά,
Κρήτη

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

info@internet-services.gr
210 4323198
28210 88102

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών μέσω του διαδικτύου, με ολοένα και περισσότερους επιχειρηματίες να  στοχεύουν στη δημιουργία e-shop για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Στοιχεία δείχνουν ότι όλο και περισσότερος κόσμος εμπιστεύεται αυτό το νέο τρόπο συναλλαγών.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ένας πιο ευέλικτος και άμεσος τρόπος αγοραπωλησίας. Ταυτόχρονα διευκολύνει πωλητή και πελάτη, και έχει οφέλη που έχουν να κάνουν κυρίως με τον οικονομικό τομέα.

Η δημιουργία e-shop σηματοδοτεί εν μέσος πλην σαφώς, την λειτουργία ενός εμπορικού καταστήματος 24 ώρες την ημέρα για 365 μέρες τον χρόνο.

Ο κάθε υποψήφιος πελάτης μπορεί σε μερικά μόνο λεπτά από τον χώρο του να αγοράσει οποιοδήποτε προϊόν επιθυμεί χωρίς να υπάρχει χρονικός ή τοπογραφικός περιορισμός. Λόγω αυτής της ιδιαιτερότητας αν αποφασίσετε να προχωρήσετε στη δημιουργία e-shop μπορείτε να αποκτήσετε πελάτες από ολόκληρο τον κόσμο.

Η δημιουργία e-shop μπορεί δηλαδή να σας παρέχει απλόχερα τη δυνατότητα αυξήσεων των πωλήσεων σας.

Δημιουργία E-Shop: Τι χρειάζεται για να πετύχετε
Δημιουργία E-Shop: Τι χρειάζεται για να πετύχετε

Πλεονεκτήματα από την δημιουργία E-Shop

Παρακάτω μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα πλεονεκτήματα από τη δημιουργία e-shop καθώς και τι προσφέρει σε εσάς τους ίδιους.

Εμπορικές επιχειρήσεις που διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα έχουν σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι ανταγωνιστών που δεν διαθέτουν.

  • Σίγουρα σας δίνεται η δυνατότητας μείωσης κόστους λειτουργίας, καθότι δεν ενοικιάζεται κάποιον μεγάλο χώρο, ούτε είναι απαραίτητο έχετε πολλούς υπαλλήλους, με αποτέλεσμα την δυνατότητα χαμηλής τελικής τιμής προϊόντων.
  • Δεν είναι απαραίτητο το stock για την πώληση προϊόντων ενώ δίνεται εξίσου η δυνατότητα παραγγελίας εμπορεύματος μετά την αγορά του.Σε αυτή την περίπτωση βέβαια είναι σημαντικό να τονιστεί ότι για να μην χάσετε την αξιοπιστία σας θα πρέπει η παράδοση του προϊόντος να είναι τάχιστη για να υπάρχει μια καλή σχέση με τον πελάτη σας
  • Μπορείτε να προβάλετε ειδικές προσφορές και εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα οποιαδήποτε χρονική στιγμή θέλετε, όποια στιγμή θέλετε και όποτε θέλετε.

Η δημιουργία e-shop σας παρέχει ακόμα:

  • Δυνατότητα χρήσης εκπτωτικών κουπονιών που έχετε καθορίσει εσείς.
  • Προβολή των δημοφιλέστερων προϊόντων, σε όποιες κατηγορίες προϊόντων θέλετε εσείς.
  • Πώληση Λιανική (b2c) – Χονδρική (b2b)
  • Δυνατότητα εισαγωγής διαφημίσεων – banner για μεγαλύτερο κέρδος.
  • Απλή διαδικασία παραγγελίας με ελάχιστες κινήσεις, γεγονός που καθιστά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα εύχρηστο προς τους πελάτης.
  • Εύχρηστη διαχείριση στα Ελληνικά εφόσον επιθυμείτε. Φυσικά, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι αν επιθυμείται να επεκταθείτε εκτός Ελλάδος πρέπει η γλώσσα του καταστήματος σας να προσαρμόζεται στην φυσική γλώσσα της χώρας που θέλετε να δραστηριοποιηθείτε. Προσέξτε βέβαια να μην χρησιμοποιείται αυτόματη μετάφραση για την αξιοπιστία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
  • Δεν είναι απαραίτητη η ύπαρξη φυσικού χώρου – καταστήματος για την δημιουργία e-shop.

Δημιουργία E-Shop: Μυστικά για ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα

Απαραίτητα στοιχεία για ένα επιτυχημένο e-shop σε βάθος χρόνου είναι:

Αξιοπιστία: Να φαίνεται ότι είσαστε μία σοβαρή επιχείρηση, με ποιοτικά προϊόντα. Σε αυτό θα βοηθήσουν ο σωστός σχεδιασμός του e-shop, όμορφο, απλό και εύκολο στη χρήση του, καθώς επίσης οι πολύ καλές φωτογραφίες και περιεκτικές περιγραφές στα προϊόντα.

Εξυπηρέτηση: Καλό service προς τον πελάτη, απαντήσεις σε απορίες, ταχύτητα στην αποστολή των προϊόντων και γενικότερα άμεση ανταπόκριση στα θέλω του καταναλωτή

Πολιτική επιστροφών: Ευέλικτος τρόπος διαχείρισης επιστροφών

Ασφάλεια Συναλλαγών: Σωστή διαχείριση τρόπου πληρωμής και προσωπικών δεδομένων. Αρκετοί είναι οι καταναλωτές που βλέπουν με «στραβό μάτι» να δώσουν τραπεζικά στοιχεία στο ίντερνετ. Η δημιουργία e-shop προϋποθέτει ο καταναλωτής να αισθάνεται ασφαλής σε αυτό.

Επικοινωνία: Ξεκάθαροι τρόποι επικοινωνίας με το κατάστημα και άμεση ανταπόκριση στα μηνύματα των πελατών σας.

Κάτι που σίγουρα μπορεί να κάνει ζημιά στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα αν εσείς δεν είστε σωστοί απέναντι στους καταναλωτές είναι τα σχόλια που θα κυκλοφορήσουν στο διαδίκτυο. Φανταστείτε απλώς ένα δυσαρεστημένο καταναλωτή να προσφύγει σε ένα blog ή ένα forum και να γράψει αρνητικά σχόλια για το κατάστημα σας. Σκεφτείτε πόσο ζημιογόνο θα μπορούσε να είναι αυτό για την επιχείρηση σας ειδικά αν είστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι νέο.

Και γιατί έχει μεγάλη σημασία αν το e-shop σας είναι νέο; Διότι είναι πολύ πιθανό άτομα πριν ακόμα τολμήσουν να κάνουν αγορές από εσάς να κάνουν μια αναζήτηση σε κάποια «μηχανή» αναζήτησης. Πιθανότητα στα αποτελέσματα να εμφανιστούν τα αρνητικά σχόλια που έγιναν για την επιχείρηση σας.

Ως αποτέλεσμα θα χάσετε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και να μην προχωρήσουν σε κάποια αγορά από εσάς.

Δημιουργία E-Shop: Το κόστος εγκατάστασης

Δημιουργία E-Shop: Τι χρειάζεται για να πετύχετε

Το κόστος ηλεκτρονικού καταστήματος ξεκινά από χαμηλά έως σε πολύ υψηλότερα ποσά για μία πιο επαγγελματική παρουσίαση με καλό γραφιστικό κομμάτι. Επειδή περιέχει πελάτες, παραγγελίες, προϊόντα, μην επιλέγετε την πιο φτηνή και -ενδεχομένως- αναξιόπιστη λύση. Θα το αποσβέσετε ως κόστος όταν αποφύγετε την πρώτη «αναποδιά».

Θα πρέπει να προσέξετε το εξής: να σας μάθουν πώς να προσθαφαιρείτε περιεχόμενο οι ίδιοι ή κάποιο δικό σας πρόσωπο. Είναι δυσλειτουργικό να στέλνετε υλικό στον προγραμματιστή και να περιμένετε αυτός να ενημερώσει το κατάστημα. Πέρα από ότι είναι δαπανηρό, θα υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση γεγονός που είναι πάρα πολύ πιθανό να επηρεάσει και τους καταναλωτές.

Τέλος για τη δημιουργία e-shop πρέπει να λάβετε υπόψη δυο σημαντικού παράγοντες, τη Λογιστική κάλυψη – Έναρξη επιχείρησης

Εάν έχετε ήδη μία επιχείρηση και άρα υπάρχει η έναρξη στην εφορία τα πράγματα είναι απλά. Ρωτήστε τον λογιστή σας εάν πρέπει να ανοιχθεί επιπλέον ΚΑΔ (ίσως και όχι). Δηλαδή πιθανώς να μην ενδιαφέρει την εφορία πως βρήκατε τον πελάτη αρκεί να εκδοθεί το παραστατικό για την πώληση.

Εάν δεν έχετε ήδη εταιρεία (ατομική, ΕΕ, ΟΕ κλπ), θα πρέπει να δημιουργήσετε για να μπορείτε να κόβετε παραστατικά πώλησης.