ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Σαρή 2, Χανιά,
Κρήτη

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

info@internet-services.gr
210 4323198
28210 88102

Αποφασίσατε την κατασκευή e-shop, και προχωράτε στην διαδικασία υλοποίησης; Σας ενδιαφέρει σίγουρα να έχετε ένα επιτυχημένο κερδοφόρο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο θα αποκτήσει φήμη και θα γίνει ευρέως γνωστό, σωστά;
Διαβάζοντας τις παρακάτω συμβουλές θα ανακαλύψετε χρήσιμα μυστικά που θα σας χρειαστούν κατά την κατασκευή e-shop.
Μυστικά τα οποία αν τα εφαρμόσετε σε σωστό χρόνο και όπως απαιτείται τότε σίγουρα θα απογειώσουν τις πωλήσεις σας και θα σας δώσουν ένα σημαντικό προβάδισμα.

Διαβάστε λοιπόν προσεχτικά

Κατασκευή E-Shop: Βασικές έξυπνες μέθοδοι 

Δεν είναι κρυφό μυστικό ότι το να πουλήσετε σε ένα υπάρχον πελάτη είναι πολύ πιο εύκολο από το να προσελκύσετε ένα νέο πελάτη, ο οποίος στη συνέχεια ενδεχομένως να μετατραπεί σε τακτικό πελάτη. Κύριος κύριος στόχος κατά την κατασκευή e-shop είναι να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, και την ποσότητα που αγοράζει ο κάθε πελάτης πουλώντας του περισσότερα προϊόντα !Για να το κάνει βέβαια αυτό από την μεριά σας πρέπει να του δοθεί ένα κίνητρο. Σκεφτείτε σοβαρά το ενδεχόμενο να του προσφέρετε εκπτωτικό κουπόνι ή ένα δωρεάν προϊόν αν οι αγορές ξεπερνούν ένα σημαντικό ποσό.

Μπορείτε επίσης να του προτείνετε κάποια άλλα προϊόντα λέγοντας «οι πελάτες που αγόρασαν αυτό το προϊόν, αγόρασαν επίσης και το άλλο» αυτό ονομάζεται cross-sell. Για παράδειγμα, αν κάποιος αγοράσει ένα κινητό, μπορείτε να του προτείνετε να αγοράσει και μια εξωτερική μπαταρία. Επίσης μπορείτε να πείτε πως το συγκεκριμένο προϊόν είναι μέρος ενός πακέτου και αν αγοράσει και τα υπόλοιπα που απαρτίζουν το πακέτο, θα έχει ειδική τιμή.
Οι παραπάνω τακτικές θα εκτιμηθούν σε βαθμό τέτοιο από τον πελάτη σας που όχι μόνο θα αγοράσει κάτι έξτρα αλλά και ενδεχομένως να μετατραπεί σε τακτικό πελάτη

Κατασκευή E-Shop για επιχειρήσεις
Κατασκευή E-Shop για επιχειρήσεις

Κατασκευή E-Shop:Εξειδικευμένο ηλεκτρονικό κατάστημα

Κάτι πολύ σημαντικό, που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την κατασκευή e-shop, να είναι εξειδικευμένο σε μια αγορά.
Η εξειδίκευση είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Προσπαθήστε να γίνετε γνωστοί στην αγορά ως οι πρώτοι και καλύτεροι στο εξειδικευμένο αντικείμενο σας.

Κατασκευή E-Shop:Δοκιμάστε!

Η κατασκευή e-shop, δεν σταματά ποτέ θα μπορούσαμε να πούμε. Το στήσιμο δεν σταματά από την στιγμή που η ιστοσελίδα “βγαίνει” online. Πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση, δοκιμάστε νέες μεθόδους, νέα χρώματα, νέα προϊόντα.
Βέβαια, από την πλευρά σας, πρέπει να παρακολουθείτε πώς οι αλλαγές αυτές επηρέασαν τους πελάτες σας. Πρέπει δηλαδή να γίνεται καταγραφή στατιστικών.

Κατασκευή E-Shop:Return On Investment

H κατασκευή E-shop σημαίνει αυτομάτως και έξοδα. Οποιαδήποτε κίνηση κάνετε μέσα σε αυτό, κατά πάσα πιθανότητα να απαιτεί μικρές επενδύσεις χρημάτων από την πλευρά σας. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ελέγχετε αν τα χρήματα που επενδύσατε σας έφεραν θετικό αποτέλεσμα ή ήταν λάθος κίνηση από την μεριά σας.
Ένα πολύ σημαντικό εργαλείο που σας δίνει στοιχεία για τις επισκέψεις στο e-shop σας είναι το Google Analytics.

Κατασκευή E-Shop:Ευχαριστείστε τους πελάτες σας

Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στα e-shop είναι η λεγομένη Thank You Page Και ο ρόλος αυτής. Η Thank You Page είναι η σελίδα που βλέπει ο πελάτης, αφού πρώτα ολοκληρώσει μια αγορά.
Αν ο πελάτης ολοκληρώσει την αγορά σημαίνει ότι σας έχει εμπιστευθεί. Σε αυτό το σημείο είναι έξυπνο να τον ωθήσετε να κάνει subscribe στο ενημερωτικό newsletter για νέα προϊόντα ή για προϊόντα της μάρκας που αγόρασε. Ακόμη μπορείτε να του δώσετε κάποιο εκπτωτικό κουπόνι για την επόμενη επίσκεψη του στο κατάστημα σας, με απώτερο σκοπό την επιστροφή του σε αυτό

Κατασκευή E-Shop:Email Newsletter και Autoresponders

Η λειτουργία του Email newsletter είναι αποδεδειγμένα χρήσιμη για κάθε E-shop. Μέσα από αυτή τη λειτουργία ο εκάστοτε πελάτης μπορεί να ενημερώνεται για τις προσφορές, τις εκπτώσεις στο κατάστημα κτλ.Προφανώς ο στόχος μέσα από τα Newsletter είναι να ωθήσουμε τον καταναλωτή να επιστρέψει πίσω σε εμάς.
Τα Newsletters μπορείτε να τα στέλνετε από το ενσωματωμένο μηχανισμό newsletter του site σας ή από ένα εξωτερικό εξειδικευμένο επαγγελματικό μηχανισμό. Από τα πιο γνωστά Email marketing συστήματα είναι το Aweber, το Mailchimp, το GetResponse και το Constant Contact.

Κατασκευή E-Shop για επιχειρήσεις
Κατασκευή E-Shop για επιχειρήσεις

Κατασκευή E-Shop:Επικοινωνία

Είναι εξίσου σημαντικό, κατά την κατασκευή e-shop, η εύκολη και άμεση επικοινωνία.
Η δυνατότητα επικοινωνίας πρέπει να είναι σε εμφανή σημεία. Ο πελάτης πρέπει να βλέπει ότι είναι μία υπαρκτή εταιρία με την οποία μπορεί να επικοινωνήσει όταν θελήσει.

Κατασκευή E-Shop:Εγκαταλελειμμένα Καλάθια

Τα «εγκαταλελειμμένα καλάθια» είναι πολύ σημαντικό να τα παρακολουθείται.
Αν κάποιος δυνητικός πελάτης πρόσθεσε προϊόντα στο καλάθι αλλά κάτι συνέβη και δεν ολοκληρώθηκε η αγορά, επικοινωνήστε μαζί του για να τον ρωτήσετε αν χρειάζεται βοήθεια για να ολοκληρώσει την αγορά ή για να του υπενθυμίσετε ότι κάτι άφησε στο καλάθι και μπορεί ακόμα να το αγοράσει.

Επίσης, καλό θα ήταν να προσθέσετε ένα μηχανισμό επιβράβευσης για τους πελάτες που ψωνίζουν συχνά και να τους κάνετε ειδικές εκπτώσεις .

Κατασκευή E-Shop: Διαγωνισμοί

Επιπλέον, ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να ανεβάσετε το κύρος του e-shop σας και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών ή να προσελκύσετε νέους είναι οι διαγωνισμοί.
Βάλτε ως έπαθλο ανά τακτές χρονικές περιόδους κάποιο προϊόν σας ή και κάτι ανεξάρτητο.
Σίγουρα θα κερδίσετε επισκεψιμότητα και γιατί όχι νέους πελάτες.

Κατασκευή E-Shop:Δώρα

Εξίσου, τα δώρα θα ανεβάσουν τα έξοδα της λειτουργίας μειώνοντας τα έσοδα ωστόσο μακροπρόθεσμα μπορεί να αποδειχτεί μια σοφή επιλογή.

Μία πολύ ωραία ιδέα είναι να δίνετε κάποιο δώρο μαζί με την παραγγελία χωρίς να το περιμένει ο πελάτης.

Δείτε το σαν έκπληξη, αν μάλιστα είναι κάτι καλό ενδεχομένως να εντυπωσιαστεί και να παροτρύνει και άλλους να σας επισκεφτούν.

Κατασκευή E-Shop:Μεταφορικά Έξοδα

Τέλος, ένα μείζον ζήτημα που απασχολεί τους υποψήφιους πελάτες είναι οι τρόποι αποστολής και το κόστος τους. Τα έξοδα αποστολής θα πρέπει να είναι μηδενικά. Παράγοντας που εξίσου πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη κατά την κατασκευή e-shop.gr.