ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Σαρή 2, Χανιά,
Κρήτη

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

info@internet-services.gr
210 4323198
28210 88102

Τι χρειάζεται να ξέρετε για να είναι επιτυχημένο ένα e-shop site

Έχετε ποτέ αγοράσει κάποιο προϊόν από e-shop site; Ακόμα και αν εσείς οι ίδιοι δεν έχετε προβεί σε αυτή την ενέργεια σίγουρα το έχει κάνει κάποιος από τον στενό σας κύκλο. Οι Έλληνες καταναλωτές στα e-shop site αυξάνονται ραγδαία με το πέρασμα του χρόνου.

Κάθε χρόνο, γίνονται έρευνες από το εργαστήριο ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι έρευνες αυτές δείχνουν ότι οι online αγορές από e-shop site, αυξάνονται κάθε χρόνο. Μάλιστα αποτελούν πλέον έναν από τους κύριους λόγους της χρήσης του ίντερνετ.

Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα στοιχεία, σταματήστε να σκέφτεστε αν ήρθε η δική σας ώρα για την κατασκευή e-shop site, και πάρτε το ρίσκο, που είναι πολύ μικρότερο σε σύγκριση με την έναρξη ενός φυσικού καταστήματος.

Παρακάτω θα βρείτε μια λίστα με 15 σημαντικά πράγματα που αν τα τηρήσετε το e-shop site σας, έχει μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας.

E-shop site:Δείτε το στα σοβαρά

Πρέπει να εξετάσετε όλες τις δυνατότητες του ίντερνετ, να έχετε επαρκείς πόρους και ένα σωστό σύστημα ανταπόκρισης. Καλό θα ήταν αν δεν μπορείτε να διαχειρίζεστε εσείς το ίδιο το e-shop site σας, να το δώσετε σε ένα υπεύθυνο άτομο που μπορεί αν το διαχειριστεί έστω και μερικώς.

E-Shop Site:Καλή στρατηγική

Στο διαδίκτυο, κάθε κατάστημα στην ουσία βρίσκεται δίπλα στο άλλο. Μπορείς να πας σε μερικά δευτερόλεπτα σε πολλά μαζί. Πρέπει λοιπόν να σκεφτείτε γιατί οι καταναλωτές να αγοράσουν από το δικό σας e-shop site και όχι από κάποιο άλλο. Υπάρχουν 2 στρατηγικές νίκης στο διαδίκτυο: Πώληση στην καλύτερη δυνατή τιμή ή πώληση ενός αποκλειστικού προϊόντος, κάτι δηλαδή που δεν θα μπορούν να το βρουν αλλού. Να είστε βέβαιος ότι ανήκετε σε μία από τις 2 αυτές κατηγορίες για να έχετε σίγουρη επιτυχία. Ειδικά, στην πρώτη περίπτωση οι καταναλωτές είναι σίγουρο ότι θα σας προτιμήσουν έναντι κάποιο άλλου αν οι τιμές κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια.

E-Shop Site:Υψηλής ποιότητας διαδικτυακό τόπο

Κατασκευή e-shop site για εμπορική επιχείρηση
Κατασκευή e-shop site για εμπορική επιχείρηση

Το Α και το Ω ενός e-shop site, είναι ο τόπος φιλοξενίας του. Μια κακή ποιότητας ιστοσελίδα ισούται με ένα κακό φυσικό κατάστημα. Δηλαδή, επισκέψεις πολύ χαμηλές και ακόμα χαμηλότερες αγορές.

Αν έχετε κακής ποιότητας e-shop οι καταναλωτές δεν θα αγοράσουν τίποτα, δεν θα μπουν καν και δεν θα δείξουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας. Κάποιοι παράγοντες που θα αποτρέψουν κάτι τέτοιο είναι:

Να μην χρησιμοποιείται κακής ποιότητας εικόνες για τα προϊόντα σας

Η ιστοσελίδα σας να είναι εύχρηστη από κινητές συσκευές, διαφορετικούς browsers κτλ.

Όμορφα και ελκυστικά γραφικά για τα προϊόντα

Προσφορές και αποκλειστικότητες, προαιρετικά για την αύξηση της επισκεψιμότητας και των αγορών.

Προτιμήστε pal χρώματα με λευκά φόντα, τα οποία είναι ξεκούραστα για τα μάτια.

Σωστή ταξινόμηση προϊόντων και δυνατότητα μεγέθυνσης φωτογραφιών.

Εύκολη αναζήτηση. Ένας παράγοντας που θα πρέπει να προσέξετε στο e-shop site, είναι να προσθέσετε μια εύχρηστη αναζήτηση  προϊόντων. Μπείτε στη θέση του καταναλωτή και σκεφτείτε πόσο κουραστικό θα ήταν να ψάχνει κάτι που να υπάρχει στο site σας και να μην μπορεί αν το βρει η αναζήτηση που πραγματοποιεί.

E-Shop site:Αγοράστε τον εαυτό σας on-line

Κατασκευή e-shop site για εμπορική επιχείρηση
Κατασκευή e-shop site για εμπορική επιχείρηση

Επισκεφτείτε διάφορα e-shop site, κάντε αγορές, μελετήστε τα και δείτε τι σας ενοχλεί και τι όχι. Με λίγα λόγια μπείτε στη θέση του καταναλωτή. Μόνο έτσι θα μπορέσετε να μάθετε πως σκέφτονται οι δυνητικοί σας πελάτες και θα μάθετε τι χρειάζεται για να έχετε ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

E-Shop site:Κερδίστε την εμπιστοσύνη των πελατών σας

Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους του e-shop site, είναι να καθησυχάσετε τους πελάτες σας.

Πρέπει να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους, αλλιώς δεν έχουν λόγο να αγοράσουν από εσάς.

Είναι πολύ σημαντικό να αισθάνονται ασφαλείς μέσα στη σελίδα σας, και καλό θα ήταν να δημιουργήσετε για παράδειγμα μια σελίδα «Προστασία Προσωπικών Δεδομένων». Δώστε πληροφορίες αναλυτικές σχετικά με την πολιτική επιστροφής και τη διαδικασία παραγγελίας.

Φυσικά, πρέπει να έχουν και δικά σας στοιχεία όπως διεύθυνση, τηλέφωνο e-mail κτλ.

Καλό θα ήταν ακόμα να τους ενημερώσετε για κάποιες συγκεκριμένες ώρες που θα είστε ενεργός για να απαντάται σε ερωτήματα και τους προβληματισμούς τους.

Προώθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος

Αφού ολοκληρώσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα το αμέσως επόμενο βήμα είναι η προώθηση του.

Απώτερος σκοπός φυσικά να φέρεται «κίνηση» στο online κατάστημα σας.

Αυτό μπορεί να γίνει online και offline. Μερικά παραδείγματα στη πρώτη περίπτωση είναι: Η εγγραφή σε μηχανές αναζήτησης, banners, διαφήμιση σε social media όπως Facebook, Twitter, Linked IN, ιστότοποι προσφορών κτλ.

Στη δεύτερη περίπτωση μπορείτε να κάνετε προώθηση της ιστοσελίδας σας στον «πραγματικό κόσμο». Μπορείτε να βάλετε τη διεύθυνση του e-shop site σας, στο αυτοκίνητο σας σε λεωφορεία, σε διαφημιστικό υλικό, εφημερίδες έντυπες ή ηλεκτρονικές, περιοδικά ή ραδιόφωνο.

Ο συνδυασμός των δυο αυτών μεθόδων θα φέρει καλύτερο αποτέλεσμα.

E-Shop Site:SEO και μηχανές αναζήτησης

Κατασκευή e-shop site για εμπορική επιχείρηση
Κατασκευή e-shop site για εμπορική επιχείρηση

Είναι πολύ σημαντικό το e-shop site σας να γίνει φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης. Να προσαρμόζεται καταλλήλως στις αυξημένες απαιτήσεις τους που ολοένα με το πέρασμα του χρόνου αυξάνονται.

Αρχικά για το online κατάστημα σας διαλέξετε ένα μικρό και εύκολο όνομα. Οι περιγραφές των προϊόντων πρέπει να είναι εξίσου κατανοητές ενώ η ονομασία αυτών να βασίζεται στις αναζητήσεις των καταναλωτών.

Χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά και την φιλική περιγραφή της διευθύνσεις των προϊόντων. Βάλτε ονόματα σε φωτογραφίες και συνδέσμους.

Καλό θα ήταν ακόμα να αποφύγετε το Flash, καθώς δημιουργεί καθυστέρηση στο φόρτωμα  της ιστοσελίδας και δεν προσφέρει κάποια ιδιαίτερη πληροφορία για το ίδιο το προϊόν.. Τέλος επιλέξτε φιλοξενία σε αρκετά γρήγορο Server.

Αυτές ήταν λοιπόν κάποιες από τις σοφές επιλογές που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.